Thursday, February 18, 2010

DoNuT BeRLiN

Salam......
Hari nie aku rajin ckit sbb tringin sangat nak wat kuih donat mcm k.hana tu. Memandangkan barang dah ada, aku pon cube la wat. Menjadi....bestnyaaa dan lembut cam dunkin donat, pasni leh la wat slalu klu tringin. Nie donut berlin bukan donut BERLIAN aaaa wahahaha.
Korang tengok tuuuu dohnya mengembang penuh mangkuk, yg sebelah tu dah siap bergula n yg bawah tu alat aku suntik jem dlmnyer. Aku sebat jer picha yg anak aku mkn obat tu, nasib ok hehehe janji ade muncungnyer....kan k.hana?  hahaha. Resipinya boleh tengok kat blog k.hana ekk mcm2 ada...

1 comment:

Darkbatman said...

dasyat nye wt donut..leh jd dr donut la kan?siap gune shringe lg.ahaha