Wednesday, March 10, 2010

TeTiDo KeTiKa MaKaN!!!!

Salam semua...
   Cam pelik jer tajuk nih kan? tapi ni la keadaan anakku yang sudah 4x camni. Makan n tertido...
    Nasib ler xtercekik ayam tu...Mula2 dulu tetido smbil mkn potato chip, siap kat tangan ade lg tu potatonyer. Kedua mase balik dr kuantan tgah mkn kopok lekor, tetido xsmpat kunyah kopok tuuu panik kitaorg n stop tepi jln. Puas kejut n korek kopok dlm mulut, fuh! terkejut giler. Ketiga ni br gak la, tgah mkn nasi ngan walidnyer siap tido tangan xcuci. Ish3...anakku, tu la bahananya klu letih sangat smpai xingat....

   Ni plak roti kentang yang aku cuba buat n tengok recp di blog k.hana menjadi cume rupenyer kureng tapi lembuttt. Kene try lg nih sbb anak suke...TQ kak hana n yg sewaktu dengannye dlm memberi recp nih. Layannnn

6 comments:

Siti said...

batrisyia pun selalu gini..tgh2 makan leh tertidur.

StarAnise said...

memang stail diorang camtu kot...hehehe. tak pon terlalu letih...

noor afzan said...

penat makan la tuh..

MAKCIK REHAN said...

sofa green kaler tu nampak sungguh lazat... tgh ngantuk lak tu....kalaula dapattt

Sue @ Nenie said...

Salam,agaknyalah dah trend bdak-budak sekarang makan sampai tido...anak saya pun cam gitu terutama Rina...rasanya pasal diorg lasak sgt kottt...nak tido nanti aktiviti terbengkalai..Dah masa mkn, baru terasa penat sampai tertido....

StarAnise said...

to noor afzan, penat segala-galanya...heehe

to macik rehan, lawak la MR nih hehehe. mesti mimpi mkn klu tido kat sofa tu kan? hahaha

to Sue@Nenie, budak skrg xkire laki@pompuan lasak sangat smpai tetido masa mkn...tol tu sue.