Monday, February 21, 2011

CaKoi


Assalamualaikum...

   Pagi nih sarapan cakoi jer biras kasi semalam die balik dr kg kat temerloh n singgah umah. Sedap! dicicah dengan kuah sambal, kebetulan wat sambal tauhu semalam. Alhamdulillah...rezeki kan? pepon, layannnn jer He3.

 

3 comments:

Nieza said...

sedap ni...saya pun suka mkn...baru jer plan nk buat..:)

StarAnise said...

saya malas nak buat sbb anak n asben xmakan...ni sbb ade org kasi tu pon makan sorang je xabis2. memang sedap kuih ni nak2 mkn mase panas kan? :)

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Salam, saya tak selalu makan tapi tak pernah buat. Saya ambil resipi ya nak cuba